FÖRLÅT

d3


Jag skäms lite... efter att ha samtalat med min gode vän Daniel på MSN och fått reda på att han dagligen besöker min blogg, så lovade jag honom att dedikera mitt nästa inlägg till honom. Det var det förra inlägget och inte en enda gång nämns han. Jag är en sådan DÅLIG människa. Så därför kompenserar jag det denna gång genom att överexponera honom på min sida.



Tänk er att låten "love hurts" spelas i bakgunden...



Daniel är inte min pojkvän, något som jag vill förtydliga för nytillkomna läsare. Han har en fästmö  (se bild ovan).



Risken finns att jag nu måste hylla en kompis i veckan... kan ju bli lite drygt de kommande tjugotv... nej vänta lite... Isak... om man räknar med henne så blir de ju tre eller... just ja va fan hette han då... hon blir nog sur... känner jag någon som heter torgulf?

puss på er 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Love hurts Thomas... men det kan också vara sådär magiskt som när jag kom in på din blogg idag. Mys faktor var bara förnamnet efter att ha haft en impuls supning på en måndag för att sedan komma hem och se detta.. You are my sunshine baby!

2007-05-29 @ 01:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0