I takt med att skägget växer...

... så krymps resten av min tid. Det är mycket nu. Manus-helvetet måste in men det ligger och trängs tillsammans med tjocka skivor tjechov som inte vill flytta på sig. Kommer jag hinna i tid? Tiden tickar och dagen D närmar sig med förbluffande snabbhet.

Såg spidde 3 igår. Spindelmannen kommer alltid ha en härlig plats intill hjärtgropen då jag i tidig ålder tog honom till mig och lät mig förundras över denna töntiga typ som kickade skurk-stjärt. Första två filmerna gillade jag skarpt för att de lät spindelmannen vara töntig och skurkarna lika så. Nummer 3 som kom nu klarar godkänt men inte mer. Jag hatar när de anser att biopubliken är för dum för att fatta vad skådespelarna uttrycker så de MÅSTE låta den där jävla piano/violin musiken skära blödande hål i vårt konstnärliga intellekt. "Jaha det är sorgligt här... jamen jo om det är piano musik så då ,åste det vara det... buhuhuhuh..." Men actionsekvenscerna, det är lätt värt att punga ut en hundring. En gång under den brutala lyftkranscenen så drog basen igång att det durrade i benen.

Biobendurr är nästan lika bra som vårsprittibenendurr.

Just det min show är 19.30 och inget annat. Kommer slänga upp en ny affe...

Tillsdess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0