godkväll

jag sitter och petar i pjäser och manus så ögonen börjar blöda och skrika. lite drygt. skönt då att kunna koppla bort den här insönade världen med lite kommpisars bloggar.

men

en liten känga till alla mina bloggskrivare. har ni gett upp? känns lite lojt därute. började fundera om jag är ute med min blogg och kanske borde lägga ner.

gud förbjude om jag skulle platsa på en ute-lista.

så jag kollade min blogg men fan det är ju folk här och läser hela tiden!  intresset lever, snälla vänner skriv en rad eller två. jag behöver er.

nåja bara gnälla ska jag inte jag ska ge er lite skojig info oxå. sedan jag flyttde ner hit till sthlm, första juli förra året, har jag lagt ut följande mängd svenska kronor på kollektivtrafiken: 10.540:-
 
mmh... okej det kan finnas lite bitterhet i den summan som skulle kunna gränsa till gnäll men va fan, jobba med mig.


Kommentarer
Postat av: AK

Stockholms lokaltrafik är billig. Londons är svindyr.

2007-11-17 @ 17:22:58
URL: http://www.metrobloggen.se/dalkullan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0