midhöstens natt är hård.

sthlm är ju som att sitta i konstant drag. Fy tusan så det blåser. Schvis hit och Schvus dit. I sammband med detta så har ju även lite snö försiktigt börja falla och blandar upp allt till en riktig slemsörja.

Ja syrran, jag läste din blogg och JA jag kanske gnäller lite över vädret här. Men alltså min tunna kropp är inte konstruerad för den här typen utav arkiskt väder. Den vill ha mjuka stränder och varma solstråla som masserar min nakna hud medan jag smörjer in mig med kokosfett. Jag vill vara pömsigt varm och glida omkring på små gator och lukta på skumma blommor och bada med färggranna fiskar som liknar seriefigurer.

Men eftersom det lär ju inte hända på länge med min buget så har jag börjat knarka istället. .Gud vad jag knarkar. Usch mest är det kokain som jag drar upp i mina redan sönderfrätna näsborrar och ja jag vet att det är "fel" men om man inte har en redig vinterjacka så är det fan svårt att överleva en vinter utan knark.

Okej det kanske inte var helt sant. Mamma du kan börja andas igen. Jag dricker te, te, ok? Så jävla frän är den här skådisen. Te... det skulle jag vilja se Örjan Rhamberg dricka!

Förlorade i poker i helgen. Så kan det gå, men jag fick sitta och förklara regler för folk med den typen av tur som gör att spelet blir ologiskt. Usch.

Var med lillebror och lagade mat åt vår storebror med trasig arm idag! Vi gjorde skaldjurchili med färskpasta och vitlöksbaguetter, mums. Sedan såg vi en film som matti hade fått välja ut eftersom han är skadad. Flyboys hette den och handlade om piloter under förstavärldskriget. Medan jag satt och tittade på den så kändes det som om någon våldtog mig i min konstnärliga tarm. Så sönderamrikaniserad och lång att jag mår illa bara jag tänker på den. 

Ja just ja, jag har nog inte offentliggjort att jag ska medverka i en uppsättning på kulturhuset nu i december. Jupp spela på de lite större scenerna. I ett julevangelium. det kommer bli nice. Vidarbefodrar ytterliggare info.

puss på er så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0