höstar..

Vår familj brukar ha som tradition att verkligen samla alla tråkigheter och olyckor till denna årstid av tristess. Om det är ett medvetet val eller bara ödet som väljer det åt oss får vi nog aldrig veta. Efter några jobbiga höstar med cancerbesked och dödsfall så verkade denna klara sig rätt okej. Men vi har en familjemedlem som alltid kliver in och ger det där lilla extra för att bibehålla traditioner och åtrerupprätta vårt ansikte; Matti jävul.

Han har brutit armen i armbrytning.

Låt oss alla bada i billiga ordvitsar. Han vred av benet i armen! Då vill man bra gärna inte förlora i armbrytning. Jag var hem till han igår och möblerade om lite och köpte hamburgare åt han. Han såg pigg ut och vid gott mod + att han har en cool plastskena kring armen så han ser lite ut som en robot. Låt oss alla skicka en liten tanke till honom och önska honom frisk.

Var upp till dalarna i helgen på klajs! Se bild.
super

Ida blev lika stor kicka som vi andra och hade slängt ihop klaset med frida. Det var ett temaparty om ni inte redan förstått det. Om någon undrar något över någon av de oanstående tre så fråga på, jag lovar att besvara er frågor. Fast jag tycker att kostymerna är perfekta.

Mor och Far bjöd sedan på söndagsstek och jag fick spendera lite tid på nyhagen. Det är så gemytligt där. Haha

I måndags var jag på en liten manusläsning, verkar bli något... ni får veta mer i sinnom tid.

Såg Du Levande på bio. Se den, jag skrattade mycket gott.

Just ja, jag åt en trehundragrams hamburgare igår. Mitt kolesterolvärde skriker fortfarande!

kiss(es)

Kommentarer
Postat av: Wilhelm Rapp

86tfrfg mj5rc tyr
,6yfvitrtfgvvh yjfdtvgbyjukuyhtgrfsdfc hjrdgfrgvfbgvbhb 6tt6710,

2007-11-04 @ 17:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0