NEJ NU JÄVLAR

Nu smiter jag! För en helg åtminstone... Åker till dalarna imorgon och gigar lite. Borlänge imorgon med medmera personalfest och lördag med dalateatern. Kul så det slår gnistor! Fast roligast blir det att träffa mina underbara tre små godingar. Ida, Daniel och Mikke som för övrigt fixat en säng till mig! Mycket uppskattat. Tråkigast är jag inte hinner träffa mamma och pappa. Jag har sjukt dåligt samvete för det och skulle verkligen behöva en liten middag med dem nu... men vi får ta det en annan dag.  Jag ringde henne idag och min treåriga brorson svarade.

"hej thomas"
"hej TOR!"
"skulle du vilja komma hit och leka med mig nu?"
"det blir svårt jag är i stockholm, men det är roligt att tala med dig vad pysslar du med nu för..."
"okej hejdå"
"nej vänta"
mors röst "han ville inte tala med dig om du inte kunde leka"

tuff unge. Jobbigt när folk inte vill tala med en...

Har sett SHREK 3 på bio med bror och vronkis ikväll. Faktiskt en rolig film, blev positivt överraskad. Men vet inte om jag blev det bara för att jag hade bävat för motsatsen.

Annars så är det lite bättre.

Men bra blir det väl aldrig.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0