Hallå väggen

Haha nära bristningsgränsen nu. Jobbar tolv timmar per dag. Det lämnar lite lite tid kvar till något annat. Skällde på chefen idag, något jag inte gör vanligtvis om jag är utvilad. Men det fanns en viss... frisk känsla i att bli lite förbannad. Även om jag tog hans okunskap för ignorans.

Jaja till lite roligare nyheter! 10maj!!! BOKA dagen. Lås in barnen och dra ur tv:n för då jävlar är det premiär för "Lek." Min första pjäs! Vi spelar 10, 11 och 13 maj. Very, very exciting. Imorgon ska jag fota bilder till affischen hos Ninas kille som har en studio. Grymt. Väldigt praktisk den där Nina och en väldigt praktisk Victor som jag nog ska köpa något till.

Ska se teater imorgon: http://www.myspace.com/puma_naked ska bli väldigt roligt! Är gamla elever från min tid på S.e.t som sätter upp!! Ni måste titta!

I helgen så styr jag friskt min kosa norrut för att träffa de små ivriga faluborna (jag kan inte hålla mig borta!) Enlöf har ju passande nog oxå slagit om och fyllt 23 så honom ska jag gratta lite. Sedan ska vi se Adam Tensta och äta middag med familjen, jag alltså. 

Sist men inte minst...  http://www.youtube.com/watch?v=In9A9_fb5BQ ny film på youtube. Filmat en söndag, helt improviserat. Döm själva. Jag och Isak i vårt esse!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0