Mitt liv i en ask

   

Då kan man väl passa på att bo fint... haha det här är mitt kontor i Vallentuna. MITT kontor härinne huserar BARA JAG!

Saker som har hänt då...

Tja jag valde att gräva ner mig i arbete, något jag gjort med bravur måste jag säga. Nu är det långa dagar men jävligt roliga. Repen med Nina börjar lossna rejält nu med sin topp i fredags då vi method actade (svengelska så det tjuter om det) genom att supa på riktigt. Vid tre började ölen att rinna ner i strupen och när repet var klart vid sex ja då var vi kalas båda två och repet hade varit lysande. En massa bra infallsvinklar och upptäckter hade gjorts. fortsatte att festa på stan och jag hamnade tillslut hos bror min där jag sov och gick sedan till lördagens morgon rep i samma kläder och lite bakisdoftande. Men jag tror inte Nina gnällde så mycket.

På söndagen lagade jag och isak världens brunch och Nina, Zebastian och Ia satt vid bordet och mumsade glatt. Det var halloumi ost, äggröra, nybakade scones, honugnsmelon, vindruvor, äpplen, bananer, marmelad, kaffe juice... Ia som fyllde 23 den 4:e GRATTIS!!!! fick oxå presenten från mig: fair trade varor... aloe vera tandkräm och bodylotion som doftade kokos.  

Sådär rullar livet på... som ett ivrigt bowlingklot på banan...

puss på er

Kommentarer
Postat av: AK

Tycker nog att de slösat lite väl mycket utrymme på dig. Jag ska ta ett ord med dem jag. ;-)

2008-04-08 @ 11:41:50
URL: http://www.metrobloggen.se/dalkullan
Postat av: Muldis

FYFF! Det er orættvist! Mitt kontor er inte ens mitt och det innehåller dammråttor som nafsar efter hælarna nær man kommer in i det!! Umpfh!

2008-04-10 @ 17:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0