När skola bolggaren blogga?

Lämnar lägenheten vid halv nio varje morgon och kommer hem vid halv tolv på natten. Så ser mina vanliga dagar ut nuförtiden. Så på frågan: vad händer i mitt liv? Svarar jag: jobb. Jobb, jobb, jobb... JOBB. Hahah men det är frivilligt och väldigt roligt.

23års krisen börjar sakta lägga sig... En eloge till alla som släpade sig till min fest och till dem som kom ihåg att gratta mig! Jag älskar eder alla. En liten hyllning till mina medfestare:

 

Utom Karl som jag missade... helvete...

Åker till dalarna i helgen! Roligt, roligt! Har aldrig tråkigt när man är där, den här gången ska jag festa och se Adam Tensta på lördagen och äta middag med familj på söndagen. Helgen efter det åker jag till Narvik och hälsar på syster och veckan efter det... ÄR DET MAJ!! Läskigt... Sommaren är i ankommande.

Adam Tensta kommer till mitt jobb i maj så man får nog se honom två gånger i år. Det är ju kul. Men jag vill se Håkan Hellström. Verkar vara en grym turne han drar igång och Peace and Love låter lockande...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0