Död?

Wahow sommaren är verkligen en riktigt dålig tid för mig att underhålla min blogg. Jag börjar bli lika effektiv som en halt snigel. Men men efter varje tunnel börjar ett ljus och i detta ljus skall man åter träda fram en dag. Fram tills dess så kommer ändå några sporadiska försök till skrivarkonst att klottras ner.

Sitter just nu och lyssnar på Jesus Christ Superstar medan huset städas och mat lagas... det kommer bli en ruggig släktsammankomst på 25pers. Haha ska bli väldigt roligt. Imorgon blir det något liknande och då ska jag även iväg till Dalhalla och kika på Laleh och José Gonzales, Fränt. Sedan blir det Stockholm på söndag och snipp snapp slut på semestern.

Vilken semester förresten.

Man har ju avverkat ett halvt liv på buss runt i sverige och in i norge. Förra helgen så spelade jag Lek. här i falun, gick jättebra och det var kul att se två vilsna människor i Nina och Lottie som inte var särskillt bevandrade i dalarnas flora. De lekte kollo tror jag. Men det är faktiskt sant att man uppskattar inte riktigt vad man har förrän någon kommer och slår en i huvudet och säger: "titta här för fan!" man var ju med lite i tidningen oxå: http://www.dalademokraten.se/Nyheter/Falun/Lek-pa-Nisserska---gastkramande--och-karleksfull-pjas/
Stort tack till Ia som fullföljde denna artikel. Vi var med i Fk oxå men de ville inte ha oss på nätet... jaja

I onsdags spelade jag och Isak ihop för första gången på en scen på drygt ett och ett halvt år. Var på Allsången på Lilltorpet, Gick väl lite upp och ner men det var jävligt roligt att köra! Vi har även klämt in en film under denna sommar. Får se när den bubblar upp.

Annars så är det som det ska vara när man skriver ett "annars så".

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0