Ligger lite och lurar...

Har lite svårt att ta tag i saker nu. Känns lite som att man stryker runt en het gröt tallrik och vill äta men det är så hett att man inte riktigt vet var man ska börja. Två dagar har liksom "fallit bort" jag kan inte riktigt se vad för nytta jag har åstakommit. Det blir sådär med mig ibland. Jag kan göra mycket, jag vet att det finns potential... men det är som att jag fastnar i vakum av tid. Kommer iof en MYCKET mer, konkret, jobbajobba period framöver nu när jag ska kliva in och vara ljud och ljus tekniker åt teater Gaia samt vara personlig ass. Men Det måste verkligen komma en bättring från min sida. Jag kan inte frysa inne och bli bekväm bara för att det inte är strålande solsken ute. Därför lovar jag här på mitt personliga lilla klotterplank att jag ska ta och ta mig till gymmet och bassängen innan jobbet imorgon. Jag ska täckna ett tre månaders kort och få fart på kroppen. Det här duger inte längre. Till malmö kommer det krävas fysik. 

Just ja. Det är väldigt roligt att titta på handboll igen.  Väldigt roligt. Det tycker jag är roligt.

En liten tanke till Heath Ledger som dog igår blott 28år. Oscarsnominerad till bästa manliga huvudroll och fick spela jokern som kommer på bio i sommar... Det är en drömkarriär det...     

Kommentarer
Postat av: snygg anomyn

läst igenom lite av din blogg.. Hoppas man får se dig på tv en vacker dag. Dagens Tv behöver lite snyggare aniskten ;)

2008-01-25 @ 22:29:31
Postat av: icke anonym beundrare

wow, är det verkligen ett riktigt fan som hört av sig thomas... ville bara säga att jag ser fram emot en simslimmad tompa med livsfarlig överläpp till vårsolens första smekningar. KIss kiss bang Bang / snygg bara

2008-01-26 @ 20:45:19
URL: http://iaburman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0