300 stolar senare

De har varit lite min förbannelse ett tag på jobbet. Jag var med och hämtade dem till en bal, jag fick lov att flytta runt dem och idag var jag med och gav tillbaka dem. Lite som att bli av med en tung och dryg vän. Man kommer faktiskt till insikt i mellan åt att det är fan skönt att lyfta lite tungt ibland. Sånt där jordnära och ganska primitivt arbete.

Me tarzan. Me lyfta.

Inget internet i lägenheten än... komentarer överflödiga. Jag är arg.

Har bränt sönder axlarna lite grann så det gör ont när jag torkar mig med en handduk. På axlarna alltså. Har därför börjat att springa runt i lägenheten och lufttorka något som uppskattas sådär av min Isak. Nej nu ljög jag faktiskt jag skulle aldrig springa omkring och lufttorka... för han skulle säkert vilja att jag gjorde det.

Känns lite sentimentalt att umgås med mattiponken då han smiter till Asien för att bygga vidare på sin karriär som dataspelsutvecklare. Startar eget minsann. Men det gör iof att jag måste åka dit och våldgästa. Väldigt roligt.

Missar studenten i Falun till helgen för jag måste jobba, toktrist. Men Smiter upp till midsommar om allt bara löser sig som det ska. Saknar hemmaplan nu. Var längesedan man var dit. Sist jag var där var det snöstorm, även om det ändå var i maj.

Just nu har jag mina sverige kallingar, min sverige t-shirt och min sverige mössa. Det är avspark snart så fort som spaninen har smiskat klart ryssarna. Jag hade nog tippat spanien - holland i en final men det går ju inte nu.. så.. spanien - tyskland säger jag.

Daniel Andersson spelar från start. Jag var tvungen att ringa Micke och Ida och höra deras kommentarer. Micke i synnerhet kan ta dessa saker väldigt hårt. Om han mötte Lagerbäck på öppen gata så vet jag inte vad han skulle göra.

Välkommen tillbaka Elin.

Puss

Kommentarer
Postat av: Tåfis

Hallå!! Dax før uppgradering! Nær får du nå internet då?? Thooooomaaaassss - har du inget internet...? Egen lægenhet men inget næt...

Snippellidoppellidoooo!

2008-06-24 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0