Jättetidigt

Gud jag tvättar just nu... Kom hem från jobbet vid halv tolv igår och hade tvättid idag kl 07.00... Inte mycket ledighet eller tid att göra något annat nu inte. Fredag och söndag är mina dagar. Då ska jag varva ner och sedan fokusera på nästa tisdag. Dagen då scenskolan exploderar i ansiktet igen.

Malmmööö

Hade audition för filmen i tisdags det kom en klump människor och jag fick sitta på andra sidan bordet och vara dommaren för en gångs skull. Gjorde lite små improvisationer med dem, var väldigt roligt. Men det var bara tjejer som kom... så igår satt jag med manuset och skrev om det så att alla roller istället spelas av tjejer. Kan bli roligt, ett litet exprement.

Tror jag drog igång larmet på jobbet igår kväll oxå... jaja lite svinn får de räkna med.

Jag ska plocka med kameran någon dag så ni får se mitt kontor/blackbox, det känns lite sjukt att jag har det där till förfogande. Men nu ska allt det där ur mitt huvud för ett litet tag framöver! Istället in med:

Malmmööö

Leksand för i helvete, skärp till er nu, det är kvalserien som räknas! Nu ska ni upp! Fattar ni det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0