Kolla här!

Jag och Isak gjorde en film förra vintern som vi har haft problem att få ljudsatt. Den ska nämligen vara utan tal med bara musik i bakgrunden...

Så nu ligger den uppe på You Tube med en uppmaning till någon att knopa ihop nått och skicka iväg till Isak så använder vi den musiken! Se filmen här http://www.youtube.com/watch?v=eHA32XvhXuc 

Annars lite kort: ny lägenhet i princip helt klar i bagarmossen.
                             filmmanuset är klart.
                             papperna är ivägskickade till malmö.
                             min mors hemgjorda lingonsylt är det bästa som har hänt mitt kylskåp på evigheter
                             Tängertull, bygdespelet i Enviken, lever och det blir turné till jämtland i sommar!
                             jag missar min syster med man till påsk men ser dem till slutet på april, jättetråkigt....

Lev väl

Kommentarer
Postat av: Muldis

Så? Vilket var tråkigt? Att du missar oss eller att du ser oss i slutet av april? Hehe... Du kommer missa mye. Tænkte ju fira min fødelsedag, pluss all mat jag misstænker nån kommer toklaga! Vi kommer sakna dig lille væn.

2008-03-13 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0