Pension

Gjorde någon pensiongrejs på internet. Visade sig att om allt forstätter som nu så får jag typ... 18000 i pension. Haha det blir inte så mycket oxfilé på ålderns höst alltså.

Beställde flygbiljett till malmö igår. Missade de über billiga priserna med ett par timmar typ... jaja fehundra pix var ändå billigare än att ta tåget. Nu JÄVLAR ska jag komma in! Det är alldeles för dyrt att hålla på och söka.

Fick höra att jag är väldigt ofta online igår... mmh.. har man försakat allt annat liv? Jag tror inte det. Men det finns något väldigt avkopplande att sjunka in i cybervärlden när dagen är nästan slut eller precis har börjat. Som att passa ett husdjur lite grann.

För det är ju inte direkt som att jag har långtråkigt just nu.


Jag kom på mig själv med en liten textrad jag skrev för ett par år sedan:

"Genom att prestera mera
jag väljer att själsligt placera
en bomb vid mitt hjärta och sedan aptera"

Men samtidigt... hur kan man låta bli? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0