Föreställer en föreställning!!!

Scenografin är på plats. De sista repen under repetetion. Rollen ligger i kroppen och sakta börjar publiken att strömma till...

Se till att bli en av dem! Boka på [email protected] eller ring 073 810 11 62.

Nerverna är spännda och blodet tar märkliga och krampliknande vägar genom kroppen. Vad ska jag säga? Det ligger något helt klart i luften. Så mycket som ligger och guppar i vassen. Förrut kunde jag alltid stå själv för vad jag skrev. Nu måste även Nina göra det... En väldigt läskig känsla. Är det tillräckligt bra?

Det visar sig... på lördag. Helvete nu kräktes jag upp en lunga. Vänta lite så ska jag lägga den i en tupperware låda.

humdidumdidumddmdiudumd....

Så ja. Man klarar sig med en lunga har jag hört. Det var ju inte som att jag tänkte bli operasångare ändå!

Nu ska jag vila lite. Kom och Lek. med mig i helgen. Det kommer bli skoj!
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0