Jag är god.

En sann medmänniska lyssnar på de som talar och jag har beslutat mig för att ändra stjärtbilden, men det kanske dröjer några dagar eftersom den måste ersättas med något minst lika bra.

Så då sitter man i Oslo med ett huvud som känns som en stor tunn påse fylld av vatten. Vi var ut igår tillsammans med Elins umgängeskrets vilket bara består utav restaurangmänniskor - inget ont i det! Väldans trevliga är de, men det blir ju lätt att samtalen glider in på drinkblandningar, druvsorter och tja käk. Mycket av det goda blev det iaf, jag som i min iver att faktiskt möta människor valde bort sans och förnuft. 

Idag är dagen då det ska betalas. 

 

Jag har hittat photobooth på den här burken, roligt litet program. 

Saknar Sverige måste jag säga. Kom ihåg att gå ut på Juldagen alla hemvändare och se till att göra det på banken/magasinet, där kommer min håriga rumpa att skaka som en parkinsonsjuk med hicka.


Jag ignorerar  scenskolan till så stor del som möjligt men självfallet får ni reda på hur det går. Ia jag lovar att kontakta dig nästa gång jag är i Sverige och om jag inte minns helt fel så var väl inte julbaket förra året särkilt lyckat trots att jag var med...

Peace  out   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0