HOOOOO

Säger ugglan har jag hört. Jag håller ju på med att jaga lite fler stand up tider, nu är det ju såhär att i dagens Sverige så vill alla köra stand up HELA tiden så det är lite drygt. Däremot så har jag en tid på min födelsedag på Big Ben som är lite av ett kultställe i den här staden. 

Kul.

Annars då? Tja... Trupp Gruppis håller på att med frenetisk vilja få ihop en föreställning som ska vara representabel till den 20:e. Åtminstone så har vi kul när vi repar. Inte bara kul, kul utan GUUUUUUUUUUUD VAAAAAAA KUUUUUUUUUL.

Såja mamma jag har inte tappat det - där är lite internt bara.   

Kommentarer
Postat av: Thea

Köra standup på din stora dag.. Ojoj. April... Du är vädur... Datum, var det den 14e?

2009-02-27 @ 12:48:04
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0