Stand up tydligen

- är svaret på frågan: "Så vad pysslade du med igår?"

Jajamensan, grabben har tagit sin stand up oskuld i denna syndens stad. Isak skulle vara med och konfa på en klubb och lyckades mygla in mig i programmet. Jag hade ingen riktig koll på vad jag skulle säga eller hur länge, tre minuter sa dem. Jag höll på i minst fem och utan att bli alltför stursk så gick det j-vligt bra.

Förlösande roligt.

Efteråt bar det av till en branchfest för komiker. Haha vi kom lite sent eftersom vi varit och uppträtt men jag hann med att snacka till mig lite fler gig i vår, vara vitsig i toakön med Tobias Persson (årets manliga komiker 2008), få en kram av Özz Nûjen (han hävdade att han kände igen mig) och byta några ord med Johan Glans. Överlag en märklig kväll i komedins tecken.

Tror mycket hade att göra med att jag hade mina stålmannen kalsonger på mig. 

Bara, bara vara vänner - tala om allt vi kan väl tala om allt men vi ska - bara, bara vara vänner.

Kommentarer
Postat av: Muldblurpen

HA!! Vilken tur att du fick stålmannenkalsonger i julklapp!! DET måste ha varit en veldigt omtenksam person som gav dig dom...!

2009-02-21 @ 09:48:52
Postat av: Daniel

Go Thomas go Thomas!!!

2009-02-21 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0