En dag i januari

Var på biologiska museet idag med Isak. Det är en massa uppstoppade djur i ett rum. Grejen med museet är att det är som en utställning i sig. Ingen har i princip rört en pinal sedan 1895. Så man tittar på museet som folk tittade förr. Lite fränt.

Har köpt en kalender och hårlera. Kalendern blev personlig och kan bli riktigt snygg - återkommer när jag fått tillbaka den från min pimpning. 

En form är satt till ett manus för truppgruppis som ska giga i slutet på mars. En liten pjäs på 45 min är det tänkt. Jag är förste dialogskrivare och skriver med hastigheten hos en överhettad bäver. Återkommer med info.

Liten fågel viskade att jag kanske måste kliva in som konferencier på nästa stand-up i Falun då Isak ska till the land over there. 




Den här nallen har enlöf till sitt barn. Jag skrattade så jag skrek och Daniel förstod ingenting. Så frågan kvarstår. Är det bara jag som tycker att nallen kanske ser lite... konstig... ut?


Annars så är livet ibland som en påse med gamla grejer och en ny bok. Jag började läsa på en gång. Tack.

out

Kommentarer
Postat av: Rumpelstilskin

...fittnalle....

2009-01-21 @ 15:12:17
Postat av: ida

Hahaha.. Nallen är en flicka!

2009-01-23 @ 20:55:19
URL: http://supadupafly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0