Sommar?

Jajaja tråkigt med blogginlägg om väder, jag vet. Men det är med tungt huvud som jag betraktar den märkvädiga grå färg som hela tiden omsluter oss likt en blöt handduk.

Just nu är jag på jobbet och har träningsvärk. I morse kom min fader och vinkade lite häftigt innan han for iväg till jobbet för typiska jobb-relaterade saker (jag har ingen aning). Han ska sova hos mig i natt och han ska hämta mig från jobbet i kväll. Det finns ingen människa som skjussar så bra som far.

Sverige Malta i kväll. Knappt road av detta.

Föll hårt mot Isak och Nina i basket igår. Inte alls road av det.

Förövrigt så hade man väl ganska dålig koll på Junilistan va? Men som jag förstod så var väl deras prio att inte vara med i EU?

Tja... Grattis då, antar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0