Flygplan

Blir det fjärde gången jag sätter mig i ett plan på en månad? Jag tror fan det. Känns lite märkligt med mitt tidigare förhållande till dessa omöjliga bestar. Men det går faktiskt bättre och bättre. OM jag inte störtar om tre timmar förstås. Då tar jag tillbaka allt.
Körde lite stand up på Envikshallens invigning igår! Gick helt okej. En jätte hall med folk som satt tio meter bort. Jag fick bara skämta om pk grejer och helst om byn men det gick okej ändå.
De hade frågat om inte Kungen kunde inviga.
Kul tyckte jag. Speciellt när Kronprinsessan var in på macken och lånade toaletten för ett tag sedan.
Kungen kom ju inte för att det är ju precis den inställningen som kungahuset har till Enviken,
SKITER I DET!
Tyckte jag var kul

Kommentarer
Postat av: AAAAAAAAAAnna

Hej! Hørde det gick veldigt bra på invigningen! Kul! Synd att jag gick glipp av det...

2009-11-10 @ 10:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0