Slut på lov!

Tillbaka i malmö! I går kvälls vid halv sju lämnade jag Enviken och till Malmö anlände jag i morse halv sju. Häpp. Det här dygnet börjar bli långt. Trodde att skolan skulle bli jobbig för det, men det var bara roligt att kicka igång. Det var förlösande kul på akrobatiken idag... Ska bara bli lite vigare och lite modigare.
Lovet har varit underbart. I Enviken har jag umgåtts med familj och gottat mig med mat och vilat upp mig. En kväll gjorde min mor våfflor med nygjord hjortronsylt. Damn. Sen var jag ner till sthlm och spelade in en sketch med isak och körde sen stand up med honom på Scandic Malmen. Det gick jättebra och var fantastiskt roligt. Sketchen kan bli grym. Sen upp till Falun igen och festade loss så jag har huvudvärk fortfarande.
Nu ska jag stämpla in för i kväll snart. Måste plocka igen lite sovtimmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0