bloggsmog och inspark

Om ni tror att jag är dålig på att uppdatera så är det bara halva sanningen... För blogghelvetet har svårt att plocka upp bilder, vilket gör mig ledsen och då stänger jag ner.
Jag har blivit insparkad nu med min klass! Yey! Trots att det saknas några och att "red eye" funktionen på photoshop ballade ur på några så såg vi ut såhär på frukosten innan.
Får inte berätta något om själva insparken då det är en urgammal hemlighet. Men frukosten och festen efteråt kan jag berätta om. Frukosten hade allt, tom muffins och revbensspjäll. Festen hade också allt med gratis öl till de nya ettorna och tokdansning.
Svåra smutsfläckar på de vita jeansen kommer jag att brottas rejält med framöver.
Annars då? Tja jag har tittat en hel del på teater och jag har varit på bio. Så jag försöker att kultivera mig dygnet runt.
Har köpt flygbiljetter till sthlm i helgen! Ska se killing gänget på dramaten och köra stand up på big ben på söndagen. Där i mellan ska jag spela in sketch och träffa ALLA. Kommer bli fantastiskt!
Om jag överlever flyget förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0