HJÄLP!!!

Ni måste hjälpa mig!! Vilka glasögon ska jag välja?
Så säg nu... 1? 2? eller 3?
För ni länksökande nallar... så har jag inga nyheter, den gick under jorden. Enda egentliga beviset på att det hände är den här bilden.
Ni får veta mer när jag får veta mer.
Scenskolan går fint. Har väl träningsvärk överallt och sover alla timmar jag inte är där. Men fan va kul det är. Råkade äta upp Hannahs melon (trodde det var min) och det utbröt ett mindre tumult. Så jag köpte tre nya och slog in i paketsnören och gömde i hennes skåp. Allt är nu lugnt igen.
Internet i lägenheten krånglar, borde kunna ha det fixat i veckan om bara tele2 kunde ta sin hand ur sin stjärt.
Abnorm anatomi=knöl
"Jag är så rädd för vinden" - Cissi
Kul

Kommentarer
Postat av: Anisbananis

Hm, det var svårt...hade inte de tre brillorna varit så lika kanske det inte hade varit så svårt...men jag sæger nog 1. Fast de er lite mørka - tænk på att snart er det vinter och ditt ansikte får samma færg som snøn - inte lortbrun skånesnø utan ren vit snø. Som Snøvit. Men hon kanske passar i mørka bågar... Kør.

2009-09-06 @ 16:11:04
Postat av: Anonym

Jag säger trean ändå. Så!

2009-09-07 @ 09:26:22
Postat av: Thea

Ja, det var alltså jag. Som valde trean..

2009-09-07 @ 09:26:54
URL: http://bringyourowndiamonds.blogspot.com
Postat av: Daniel

Lätt ettan! Så enkelt var det.. Hoppas allt är bra med dig också!

2009-09-07 @ 11:38:29
Postat av: Ettan!

Helt klart val!

Men då det är Thomas som ska välja, så blir det nog den som får minst röster, eller?

2009-09-07 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0