Nytt år.

Vi är en dryg vecka in i det nya decenniet när jag sätter mig ner för att fundera lite. Bland annat om jag verkligen borde ha en blogg eller inte. Just nu står den som ett monument över tidigare problem. Jag tycker det är väldigt roligt att bläddra i den och kunna ta på lite olika sinnesstämningar som jag haft under de tre år som jag haft bloggen.
Vi får se hur jag gör. Jag kanske bara skärper mig lite.
Jul och nyår har iaf förflutit smärtfritt. Ett lugnt lov där jag har inte gjort mycket mer än att fylla på reserverna inför nästa termin. Har varit en vecka i dalarna och en i sthlm.
Föreställningen gick skitbra. Två slutsålda föreställningar och en nöjd (om än en smula skakad) publik håller med om det.
Har sett två saker i sthlm som jag vill lobba för. Först AVATAR som är fan det fränaste du kan se på en bioduk på bra länge. Se den om än bara för att ta del av hur teknologin snart har ersatt oss alla. I det här fallet skådisar.
Andra är HÖSTSONATEN som de kör på dramaten. Det var en helt sjuk upplevelse. Jag var som ett blött litet asplöv efteråt, jag som inte blir påverkad av teater längre - speciellt inte på de stora scenerna! Se den. Om ni bara har råd med AVATAR eller HÖSTSONATEN - se HÖSTSONATEN.
Annars har jag munsår och blöder näsblod.
Älska mig.

Kommentarer
Postat av: Adda

Klart jag älskar dig! Du är ju som det där lilla tillbehøret som gør det hela till nåt alldeles extra, vad det än var från børjan! Sen det där med bloggen. Jag är in och kontrollerar dagligen om du skrivit något - ett litet livstecken, en insyn i ditt märkliga liv som är så fjärran mitt! Sluta inte med det! Frågan är snarare: läser DU min blogg? Det är så ledsamt att inte få några kommentarer... hade jag inte haft Sandis och Tobbe hade jag nog lagt ner før länge sen...!

Sen är frågan: Är man vad man äter? Den gør mig nervøs... är jag en räka eller en kyckling?

2010-01-07 @ 12:54:19
Postat av: Hrrmmm...

...eller en surströmming kanske? :)/T

2010-01-07 @ 14:01:19
Postat av: AnonymT

Klart bloggen ska va kvar!

2010-01-07 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0