uppdatering

Går på antibiotika för att bli av med svinkoppor (munsår). De är borta nu och jag har en dag kvar av de där små pillerna, de har gjort mig trött. Så in i helvete trött. Men jag slipper det där blodflödet iaf, så jag antar att januaris lilla sjuktripp verkar lida mot sitt slut. Kanske man kan börja träna igen.
Har fått lite roliga konferenciergig ett i götet för Open Jam och ett i Linköping för en kortfilmsfestival. Får återkomma med status från de senare.
I morgon är sista dagen för sökning på skolan, vi har hjälpt till och slussat folk mellan olika jurysar. Det har varit lite läskigt att stå på andra sidan, men också väldigt skönt. På måndag börjar plugget igen, eller tja vi ska till köpenhamn. Få se lite vad vi ska göra där.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0