Publikens pris!

Falun har sagt sitt. Eller publiken åtminstone. Jag, Isak och Anders bildade ett lag i en 48h tävling där vi skulle slänga ihop en film med temat "under press". Med i Filmen skulle det vara en boll, ett tvspel och en chokladkaka. Samt citaten "om det inte vore för all den här snön", "vänta på mig" och "jag mår faktiskt inte så bra nu". Redigeringen drog ut på tiden och vi råkade gå på fest mitt uppe i allt så slutprodukten kommer bli ännu bättre sen. Nina hjälpte förstås till och spelade lika utsökt som alltid. Vi hade längsta gruppnamnet också " What do you do? I'm a writer. What do you write? You know Tjechov? Yes. I write like him."
I helgen var jag och Isak konferencierer i Linköping på en filmfestival. Det var galet och roligt. Lite som att tämja en full flock lejon. Men det gick bra och som alltid är det väldigt roligt att uppträda med Isak.
Annars är det fulltös medvetslös på skolan. Så jag gör inget annat. Men jag är lika glad för det!
En tanke till syster också som fått kommit hem från sjukhuset. Hon är en KÄMPE!! Puss på sig!
Och en till er alla andra också!

Kommentarer
Postat av: Anisbananis

Kiss-Anna!!?? Hon som luktade kiss... Annars var den bra, tom lite sorglig på slutet...

2010-03-03 @ 13:59:40
Postat av: nina

men det var väl inte så tokigt. klart man ser ens egna skavanker här o där, tex att jag tycks ha samma talfel som syrran, men kul :)

2010-03-04 @ 12:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0